För fredag är endå den dagen som känns bäst..

I fredags hade jag och Joanna (som jag bor tillsammans med) bestämmt oss för att gå ut och "loco". Alltså gå på salsa klubb. När vi kommer till salsa klubben så skulle den stänga en timme senare så vi drack kanske världens starkaste men också godaste Pinã Colada. Dom hade färsk ananas i, jätte smarrigt! Men att de stängde kanske inte var hela världen eftersom att jag och Joanna såg lite efter ut på dansgolvet jämfört med alla duktiga "Locos". Jag snurrade och snurrade Joanna men jag vet inte om det vart bättre, haha.. Efter att ha slängt oss in i taxin så var vi tvungna att bestämma något ställe och åka till. Och av någon kontig anledning hamnar vi alltid just på Sture companiet. Men vi hade jätte kul, dansade svårt, drack jätte goda drinkar, spanade på snygga karlar. När kl närmade sig 3 trodde jag att vi tanter skulle bege oss hem, men icke! Joanna kände att vi var så unga och fräsha så vi slog oss in på Hell´s kitchen och dansade loss till 5. Och, jag lyckades skaka av mig min berömda aura som gör att ingen karl snackar med mig.
Jag fick ragg! HA! Baby vi måste göra favorit i repris!

Lyssna på den här låten! Den är grymm! Man vill bara dansa dansa dansa! Ingen kan säga något annat:



Love Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0