Så vad köper man till sin 19-åriga lillebror?



Ja min lillebror (som jag hoppas inte läser våran blogg) fyller år snart. Och vad ger man en 19-årig grabb i födelsedags present? Nej precis, det visste inte jag heller. Förra året var speciellt han fyllde 18, då fick han ett fint guldarmband. Men 19 år inte lika kul. (Tack säger plånboken) Men jag hittade på www.coolstuff.se en t-shirt (han är väldigt inne på tuffa t-shirtar) som rör sig i takt till musiken man lyssnar på. Den lyser och rör sig, han kommer vara häftigast på nattklubbarna om jag inte har helt fel. Kostar 319kr
Love Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att tröjan låter sjukt bra! Jag skulle ha blivit glad för den om jag var han, men nu är jag både gammal och tjej så man vet ju aldrig...

2009-04-22 @ 22:34:13
URL: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0