Tvetydlig..

Sandra mitt Hjärta, först ska du ha ångest över din plånbok, och nästa inlägg handlar om att du har köpt helt fantastikt vackra skor. Jag förstår dig hjärtat, men jag får skratta lite också eftersom att jag är likadan haha..

Idag har jag haft en hemsk dag på mitt jobb, jag tror jag grät så där som man gjorde när man var barn och hulkade sig, i säkert en timme. Jag la mig på golvet och skrek. Jag vart arg över en sak men det gav utlopp för alla saker jag varit arg, ledsen och besviken på den senaste tiden. Nu, nu känns det jätte skönt.

Nu kommer två favoriter från www.gojane.com:


$21,99


$22,70

Love Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

My love du känner ju mig! Jag kan lika lite låta bli ett par skor som jag skulle kunna säga "nej tack" om Bones kom fram och frågade om vi skulle gifta oss. Det bara är så.

2009-04-24 @ 20:11:21
URL: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0