Godag

Jag hade en jätte trevlig kväll med Elin igår. Elin är den vännen jag har som jag känt längst i mitt liv. Sen vi var fem och lekte haj i eriksdalsbadet. När vi var tolv flyttade hon och hennes mammas familj till usa och nu kommer hon hem på sommaren och till jul.

Ni sitter jag på balkongen och dricker kaffe och äter den supergoda laktosfria hallon yogurten i från Valio. Mums!

Ikväll ska vi ut iallihoppa! Ska bli jätte kul. Vet inte hur laddad jag känner mig överdrivet laddad just nu. Men senare kommer det. Nu sitter jag i mjukisar och ska helst inte visa mig för någon då jag hällt vårdande silkes droppr i hela håret så det ser svårt fett ut. Undra vart vi ska gå ikväll? Förfesten blir iaf här hemma med lite middag innan. Och jag tror vi blir ganska många, det är alltid roligare..

På söndag ska jag luncha med mormor, sen köra mammas hund till brevik för att sen gå ut och käka middag med pappa och familjen sen efter det ska hela familjen på Lady Gaga på grönan, ska bli jätte kul. Min lillasyster kommer vara där med en kompis och mammas vän Maria ska också diyt. Men det lär ju vara svårt mycket folk så vi kommer nog inte hitta varandra..



 
Idag lyssnar jag på: TLC- Silly Hoe





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är lady gaga nu på söndag ? :o den andra augusti ?

2009-08-01 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0