Alla jävla hjärtans dag

Jag och Malin (min oich Sandras vän) firade Alla hjärtans dag tillsammans. Vi hade det jätte mysigt och åt både för mycket och för gott. Men då gjorde vi ett test i nya Cosmopolitan "Är du redo för den stora kärleken?". Det fanns tre olika svar man kunde bli. Inte alls, datingredo eller förhållande redo. Okej Malin som varit singel sen typ nyår (ca 1½månad) hon är förhållande redo. Jag däremot som har varit singel sedan första världskriget (okej 6år sedan seriöst förhållande sedan on&off killar som underhållning under tiden) jag är iaf bara dating redo. Huh? Va? Jaja, nej man jag får väl bara dejta då. Någon frivillig?

Nej jag är inte bitter haha..
Love Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0