Första andra tredje

Sitter i södertälje och firar min farbrors fru Katarina kväll. Jag älskar familjeträffar. När jag var typ 16 kunde jag aldrig förutspå att jag skulle en dag få barn. Men sen kom min yngsta lillebror Dante och världssynen förändrades. Nu känner jag att jag måste ha en stor familj också. Typ 3-4barn. Underbart.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt men imorgon ska jag först till pappa och fira Dante för att sen rusa hem och äta middag med Sandra, Malin och Mikaela. Sen kommer jag och Sandra sitta på helspänn och rösta oss fattiga på Agnes när hon tävlar i melodifestivalen. Så vi uppmanar alla att rösta på stackars Agnes som har halsproblem. Sen efter det kommer vi fyra dricka lite hemma för att sedan dra oss emot lokalstället i Tyresö, tjili. Illa.. Men vi kommer nog ha jätte kul.
Love/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0