På torsdag på torsdag på torsdag..

Idag vaknade jag och var helt inställd på att det var fredag. Fy vad trisst det är när man har fel.

Det var varit sol i Stockholm hela dagen och precis som förra veckan den dag det var sol så kan jag inte tänka på annat än att det snart är lördag. Då får jag kliva upp med min söta lilla hund koka mig en kopp kaffe, gå ut på balkongen med en filt och lägga mig i soffan vi har där och njuta av solskenet och den lilla vårvärme man lurar sig är där. Men förra lördagen var det molnigt och kallt. Men nu på lördag tror jag verkligen på sol och plusgrader för på söndag går vi från februari månad till mars.

Ikväll ska det storhandlas. Jag och Joanna som jag bor tillsammans med ska åka till två affärer och inhandla det nödvändigaste för att sedan släpa oss hem och möta Sandra och titta på det fantastiska pogrammet.
Glöm inte Criminal minds ikväll kl 21,00 på kanal 5.

Förresten är det någon som kommer ihåg vad rubrik meningen kommer ifrån? Kan för mitt liv inte minnas.
"På torsdag på torsdag på torsdag"

Love/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Unga Morsan

Tack för kommentaren på min blogg! Hoppas daimmuffinsen ska smaka! :) Ha de fint. Kram /Jasmine

2009-02-26 @ 21:08:13
URL: http://ungamorsan91.wordpress.com
Postat av: matte

sv: Ja hon e grym.

2009-02-26 @ 21:24:16
URL: http://matteomackan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0