Min skogudinna

 


Victora Beckham! Kvinnan går i klackar året runt, med eller utan barn på höften. Jag beundrar henne. Inte bara det, hon har alltid grymt snygga klackar på sig. När jag blir mamma kan jag bara önska om att ha både tålamod med ungar och klackskor som kan göra ont. Tillochmed på fotbollsplanen.



Jag beundrar henne för att hon klarar av att gå snyggt i dessa klackar utan klackar.





Och som att det inte vore nog att hon klarar av alla dessa klackor i alla väder, eller att hon har tre fina pojkar, eller massor av pengar, eller att hon är galet snygg. Utan hon får sova under samma täcke som David Beckham
Hon är fantastisk!
Love/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0