Skomakaren

Mina super bra stövlar! Döda..


Man ser en skymt av mina supersköna silver ballerina! Döda..


Idag gick jag till skomakaren med min stora papperskasse som jag tidigare la upp kort på. Jätte söt farbror som tog emot mina skor. Men.. Han dödade två par. Han berättade för mig att de typ låg i koma i väntan på döden. Sorgligt men sant. Det var mina super bra svarta knähöga stövlar utan klack. Dom var perfekta i alla tillfällen. Men det var bara sågspån av klacken kvar. Hur nu detta gick till? De andra paret förstod jag var typ döda. Mina superhärliga silverballerina. Det var hål i botten efter två sommrar av att jag haft dem på mig nästan varje dag. Men dom var snygga och super sköna. Jag berättade för min skomakare att han var tvungen att begrava dom, jag skulle aldrig klara det. Pust jätte jobbigt var det! Men de andra 6 paren skor jag lämnade in kunde han rädda. Tack för det! Måste bli duktigare på att gå till skodoktorn! Bättre och göra det innan det är försent.
Love /Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0