Skor är konst


Man får inte glömma att skor faktiskt är konst. I mitt hem i Stockholm har jag alltid ett av de finaste par skorna i mitt vardagsrumsfönster. För att visa alla som kommer hur vackra de är. För sitter skorna alltid på fötterna så kanske inte de alltid syns. Just nu jag dessa vackra klackar, men det är strax tid för att byta. Jag har haft många hemma hos mig som skakat på huvudet och tyckt jag är knäpp. Men andra har inspererats av dom. Velat ha dom som tapeter. Killar tyckt de varit hur sexiga som helst. Mitt ex påpekade det ett antal gånger. Det fick även honom att intressera sig liite mer för mina skor. Då han fick se dom lite oftare. Så ställ fram dina vackraste skor hemma. Du kommer uppskatta det och andra också. Love/Alexandra

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

sv: ja underbara skor och snart mina ;)

ja jag håller med dig. skor ska stå framme. skor kan vara oerhört erotiskt.

2009-01-19 @ 00:39:49
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0