Stretchstövlar


Jag personligen har en förkärlek till knähöga svarta stövlar. Problemen med stövlar är oftast att man inte får igen dragkjedjan för att skaftet på stöveln är för smalt, eller att det är för stort och hela skaftet glider sakta men säkert ner för benen. Mindre sexig kanske man känner sig då. Men här hittade jag ett par snygga stövlar med stretch. Vilket gör att det passar alla vader, stora som så. Genialt! Så tjejer (och de killar som vill) nu kan vi alla ha dom. Finns att köpa på http://www.victorasecret.com/ för 99$ på rean. Men akta tullavgiften när ni handlar utanför EU.

Kommentarer
Postat av: Andréas

Hahaha ojojoj, vilken sida ska rekommendera den för min flickvän. Gillar också skor lite för mkt ;P





Men du, din gammla blogg du kan göra så att de som besöker den sidan automatiskt kommer hit. BAra ett tips för lite störigt att klicka ;P



Annars kul blogg..



/A

2009-01-18 @ 00:30:58
URL: http://alltomandreas.blogg.se/
Postat av: Andréas

Med flytta menar jag att när en besökare kommer till din gammla sida (som jag hittade dig genom) så skickas de automatiskt hit utan att behöva klicka..



Finns någon kod för det om jag minns rätt.





Haha snacka inte med mig om victorias secret, i höstas köpte jag 2 par trosor och ett nattlinne set till min flickvän för mer än 2000kr :/ Aja lätt värt det med tanke på hennes söta leende när jag överraskade hon med det :) - Plus det att hon var urgillig i dem (och het)



Kommer bloggen ENDAST handla om skor? Ändå lite kul om du skriver om dig själv :)



/a

2009-01-18 @ 04:15:16
URL: http://alltomandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0