Tack för tipset!

Nu sitter jag här med blöta strumpor i mina nya pumps och hoppas att de ska sitta bättre snart. Hoppas jag inte blir sjuk bara eftersom det verkar vara ont om varmvatten just idag. Typiskt! För övrigt har jag fått lite skäll i fredags för att jag ville gå ut i mina smutsiga vita converse, som jag har ganska ofta då de är de enda skor jag äger som klarar en hel natt av dans. Jag fick i alla fall inte ha dem så det blev de svarta stövlarna som jag la upp tidigare. Men nu är saken den att jag läste en artikel i Cosmo om hemligheten bakom "det" att:
 
"Om du till exempel har en jätteflott sidenklänning, bär den tillsammans med din noppiga gamla älsklingskofta eller dina skitiga sneakers."

Jag tänker med andra ord definitivt INTE sluta använda mina älsklingsskor. Jag har Cosmo på min sida, Converse rules!

Love Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0