Hos mamma

Nu sitter jag hemma hos mamma, bara jag och hundarna här. Dom börjar sucka ganska kraftigt där nere nu så jag måste väl på en promenad med dom nu. Blöten (min mammas hund) går på matstrejk. Hon har vägrat äta på hela dagen. Jag la tom hennes favorit på hela maten, kaviar, men hon bara fnös åt mig. Hon är deppig för att mamma har lämnat henne. Så därför åkte jag hit så hon fick vara hemma lite.

Hur hemskt det än låter måste jag ta och lägga mig i solariet, ja i Juli månad, med det här vädret och jobb varje dag får man ingen färg på sig. Känner mig som en isbjörn. Så jag tror att idag eller imorgon ska jag förnedra mig till det.

Nu skäller Larry, time to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0