Jävla Huvud

Vi hade en jätte trevlig kväll igår, trisst att man är så trött på fredagar efter en hel jobb vecka. Kenny som skulle vara nykter, blev övertalad av Mikaela att ta en öl som sedan blev ett par groggar. Så han var lite berusad igår. Värsta pimpen var han innan Mikaelas bror och kusin kom. Kenny med 6 brudar haha..

I morse vaknade jag med en svår huvudvärk. Vilken hundarna har fått lida av. För varje steg jag tar så dunkar hela huvvet. Vet vad ni tänker nu, men jag var nykter igår. Så snart känner jag mig redo för en långpromenad med dom.

Efter den här arbetsveckan längtar jag mer än någonsin efter att få åka på våran semester till Usa. Nu har jag bestämmt mig, datan följer med, så jag kan blogga därifrån.

Nu måste jag klä på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0