Loco

Vet inte om ni minns att jag och Joanna i början av maj hade "Loco-kväll" när vi skulle ut på salsa klubb men i slutet hamnade som vanligt på Sturecompaniet och Hell´s kitchen? Jaja, iaf jag bytte nr med en kille där som tyckte jag dansade så fint (haha jag och joanna bara fjantade oss) men iaf tack för det. Han skickade mess igår. Lite sent kan man tycka. Ja vad för försegår i killars huvud har jag ju uppenbarligen ingen aning om. Iaf han skrev såhär: "Hej Alexandra. Hur är läget med dig? Kram"

Ja precis hur ska jag veta vem det är om jag inte fått hans nr? Tur att killen berättade för mig ca 4gånger att han bodde på braheg så jag kunde förstå det efter att ha skickat hans nr till 118118.

Och ja.. Jag svarade idag att jag mådde fint. Inget svar än så länge. Men det får vi väl om en månad eller två. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0