Min familj

Tur att jag och Joanna har våran egen lilla familj hemma. För min familj som jag annar också har har lämnat mig. Alla! Min mamma, hennes man och min lillasyster är i fjällen. Min pappa, hans tjej och mina fyra syskon på den sidan är i Toscana. Och jag, jag får sitta här och jobba. Hoppas ni alla har en trevlig semester, själv så tycker jag att regniga Stockholm är jätte kul. Nej så sur är jag inte riktigt, men min familj betyder allt för mig och nu är alla borta ifrån mig. Knappt så jag kan ringa dom. Där min mamma är finns det ingen mottagning så förhoppningsvis köper hon ett telefonkort så hon kan ringa. Och min pappa är ju i Italien och det är jätte dyrt att ringa. Kom hem nu! Saknar er!

Hela min familj både mammas och pappas sida är ju hysteriska, och nu känns det lite väl lugnt.

Tur att jag har två hundar och Joanna hemma.

Min mamma


Min pappa


Kommentarer
Postat av: Mother of 2

HAHAHAHAHAHA!!!!!! HAHAHAHAHA!!!!!

2009-07-13 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0