Nej Sandra, det var inte igår jag bloggade direkt..

Jag har haft bloggtorka. Inte för att jag alltid har så mycket att skriva om men jag har bara känt att det finns inget alls att skriva om. Inte ens skor, för jag får inte köpa några förens jag är i Usa. Men nu ska jag börja igen tänkte jag.

Vi åker snart. På onsdag. Det är fredag idag. Jag har lite resfeber. Känns som att listan över allt att göra bara blir längre. Så fort jag har bockat av något tillkommer det två saker till. Men det är väl så livet funkar? Right?

Idag har jag ont i ryggen. Jag gick och la mig och fastnade i telefon med Sandra lite för länge. När vi lagt på orkade jag bara inte gå upp och kissa, och mitt straff av det blev att jag var sjuk kissnödig när jag väl vaknade, så mina njurar höll på att sprängas. Kändes så iaf. Men det går över snart. Ni ser jag har tydligen inget bättre att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Seriöst! Det var ju kisss som var det sista vi pratade om innan vi la på. Vet du inte att an kan drömma att man kissar för att man e så kissnödig och då kanske kissar i sängen? Har du tänkt på det?

2009-07-31 @ 14:50:03
URL: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0