Nej ska jag bli sån igen?

Satt nu på youtube.com och började lyssna på Elisa igen. Har mina perioder med henne, men sjunger svårt känslomässig musik som man känner svårt till. Ska jag börja med det igen? Det är ganska jobbigt och känna så mycket.. Haha lite sjukt att ajg är besviken för det haha..

Igår var vi på Britney! Hur grymt som helst! Hon är så snygg, och hennes dansare var typ avklädda till 90% av konserten, det tackar vi för! Jätte bra underhållning!

Idag ska jag picka mig. Alltså vaccinera mig. Eftersom jag är ett barn fortfarande måste min mamma följa med mig så jag verkligen gör det. Fan! Jag hatar sprutor. Idag har jag även fixat pass, ganska kreepy jag fick lämna fingeravtryck. Det är bara och hoppas att jag inte tänker bli kriminell en dag.

Hela dagen har jag bara längtat hem för att titta på Oz och ligga i soffan. Aldrig får jag komma hem, dagen tar liksom inte slut.


Hittat en ny underbar serie! Kommer lägga upp några stycken. Det handlar mestadels om en feministisk man. Haha..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0