Radar

I alla mina relationer ifrågasätter jag om män har en radar? Igår satt jag på balkongen (aka ballongen) med hjärt och sa till henne att jag minsan är trött på att Han ger mig ångest när det gäller en sån simpel sak som att gå in på Ica Maxi. Hans bror jobbar där plus att en dejtade en tjej därifrån förut. Han valde iofs mig istället för henne, men iaf. Ni kanske förstår då att jag inte kan ta en kassa med en tjej som kassörska för då skulle stackarn få genomlida mycket snea blickar. Och jag vet ju inte hur hon ser ut ens, så en stackars oskyldig tjej skulle få ta detta. Ja men Maxi är helt enkelt ångest. Nu är Han i Grekland och kan lixom inte "väga upp" det bra så ångesten och det bra iaf är lika. Så jag sa till henne att jag är trött på detta och skiter i det här vi nu håller på med snart. När vi ska sova, har jag fått ett mms ifrån honom och alla mina tankar försvann. Jag är så jävla patetisk! Radar har dom, som känner av att man sakta men säkert tar ett steg bakåt. Då ser dom till och göra något så man kliver två steg fram. ÅH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kiss det är längesedan vi konstaterade radarn. Sad but true. Pucko pucko pucko! :P.

2009-07-05 @ 06:32:55
Postat av: tess

Stacia, jag stod på mc donalds igår vid tre tiden och gjorde reklam för din underbara skoblogg ;) puss!

2009-07-05 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0