Tonight is the night

Ikväll ska jag ut till Mikaelas land ute på brevik, Jeanette och Kenny hakar också på. Senare kommer det komma lite folk ifrån olika håll. Vi ska grilla lite mat och jag ska få äta Mikaelas underbart goda fettsnåla potatisallad. Mums! Med lite lomanders beasås och kyckling. Hundarna ska med också.

Idag åt jag en Lasage från Ingelsta kalkon. Om det är något man saknar när man är pucko som jag och vägrar äta kött utan bara fisk, skaldjur och fågel så saknar man verkligen mammas hemmagjoda lasage. Och även om jag prövar alla olika alternativa varianter så är ingen lika god som mammas. Jag blev besviken idag. Men jag har väl mig själv att skylla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0