WE where never ment to be baby, we just happend?!

Jag har ett span, på en av resturangerna vi hämtar mat på finns det en grymt snygg kille. Vi snackar inte bara snygg utan oerhört sexig. Jag är inte den som är blyg men när jag kommer in där så typ börjar jag stamma. Varför? Jo för min lilla hjärna klär av honom så han står där med sjuktsnygg kropp i kallingar. Pucko hjärna jag har! Kommer aldrig lyckas fixa ett nr där om jag håller på så här? Nej Alexandra ta tag i dig själv!

I samma blogg inlägg tänker jag vara lite knäpp. Han kommer hem i morgon från Greklandet (Joanna hur känner vi?). Jag har saknat Honom, försökt och inte tänka på honom (för det är lätt? Folk bor i mitt huvud utan att betala hyra i åratal) och drömt obehagliga drömmar om honom. Tack kom hem nu och förvirra min lilla hjärna lite till. Även det är självförvållat men lite tänker jag skylla på honom. Dags för Han att komma hem och göra lite verklighet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0