Baby im back!

Okej okej, jag vet att jag och lite Sandra har varit urusla på att blogga. Men de veckor som har gått har varite lite tuffa och därför prioriteras inte bloggadet lika mycket. Tyvärr..

Sandra har ju beslutat att lämna mej och vårat barn, bloggen, så nu kommer det ske en uppgradering av bloggen, man kan säga "Shoesforlife 2,0" haha.. Nej men layouten kommer ändras, jag kommer skriva mer personligt men samtidigt kommer fokusen ligga på skorna. Jag har massa nya skor hemma som jag ska fota och lägga upp. (Måste fixa min blåtand mellan datorn och mobilen så det går smidigare) Jag hoppas ni kommer tycka nästan lika bra om shoesforlife utan Sandra, det kommer kännas ensamt, men jag ska försöka kompensera det. Nu blir det nya tag! Och har vi lite tur så kommer hon gästblogga i från USA då och då. Vi alla ser fram emot det.

Puss och kram mina vänner. Nu kan ni räkna med en ny start, med många fler inlägg än de senaste veckorna!

Kommentarer
Postat av: Mother of 2

Tjohooo!



:)

2009-06-08 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0