Det spökar



Det spökar i min lägenhet. Det har vi vétat länge, men idag var det en obehaglig upplevelse. Larry ser dom här hemma och jag och Joanna märker dom i bland på olika sett. Men idag sitter jag och Jeanette i soffan och tittar påen ganska dålig film och helt plötsligt börjar duschradion spela brusig musik i från badrummen. Ja ni kanske ¨tycker det låter fjantigt, men det var inte så trevligt. Så jag fick spök känslan över mig och tänkte efter jag kört hem Jeanette, det enda som fattas är den äckliga prodjedy låten. Och vad spelar dom på MTV när jag kommer hem? Jo just den. Sen skällde larry på en äcklig fyll-gubbe också. Så snart måste jag sova så det blir ljust och dag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0