En dag, när vindarna vänder? Var det så den gick?


It´s a feeling

Regn regn regn... Kallaste juli sedan början på 1900-talet. Jag gillar inte när det är för varmt i Sverige, utomlands går det alldeles utmärkt med 30grader, men inte här hemma. Men måste det regna för det?

Min lillasyster går ut nian idag, med toppbetyg. Jag är jätte stolt över henne. Så idag ska jag efter jobbet åka och handla lite smink och hår grejer med henne för att sedan styla henne inför avslutnings-balen. Ska bli jätte kul. Hon kommer bli så fin. Hennes pappa kommer köra henne antingen i en lamborgini eller i Maria Careys gamla Hummer. Så undra undra vem om ska få köra en sväng? Kan det vara jag? haha

Senare ikväll ska jag titta på på den andra filmen i Sagan om ringen triologin. Ska bli mysigt.. 

Kommentarer
Postat av: adelina

Sv: Ja :) tro mig. haha!

2009-06-10 @ 12:39:20
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kiss jag förstår precis vad du pysslar med och du ska inte ha mysigt med honom!

2009-06-11 @ 14:18:02
Postat av: Anonym

Inte ens inshallah.

2009-06-11 @ 14:18:29
Postat av: Alexandra

Jo kiss, inshallah ;)

2009-06-11 @ 15:01:51
URL: http://shoesforlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fuck alltså...

2009-06-12 @ 05:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0