godmorgon världen

Jag somnade någongång kring 4 i morse. Kl är nu 10.20. Jävla hund att väcka mig. Ska prova snart att gå in och mysa ser i sängen med han, om Larry inte vill vara vaken.

Igår var Rebecca här min kusin Jag lagade  jätte god lax, sen drack vi kaffe och åt mörk choklad. Mums. Men hon gick ganska tidigt så han kommer över sen och vi tittade på den tredje filmen om sagan om ringen. Hur lång kan en film vara? Men det känns bra, du har jag sett alla.

Blaj blaj, känns som att minkropp är vaken men inte mitt huvud. Kanska ska göra ett försök in i sängen igen nu.

Kommentarer
Postat av: Mother of 2

Vem e HAN!?

2009-06-13 @ 10:42:59
Postat av: Janet

trevligt! :P jag talade med "han" på face igår tacka mig! ;)

2009-06-13 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0