Hur gör man för att fly ifrån sitt eget liv?

Idag är den såndär dag då jag bara vill fly. Fly i från Stockholm, fly i från allt(nästan) som mitt liv innebär här hemma. Men hur gör man? Jag har suttit och tittat igenom mina olika förslag:

1. Man säljer sin lägenhet, köper en ny i en mindre stad där det är billigare eftersom att Stockholm är absolut dyrast att bo i. Man lever på sin semester ersättning och vinst i från lägenhets bytet och hoppas på att man får ett nytt jobb.

2. Man börjar plugga i en annan stad. Men problemet är att det är försent att söka nu.

3. Man börjar jobba som barnflicka i USA. Problemet? Ja, jag har köpt mig en liten hund och han får inte följa med.

4. Man säger upp sig, står ut med piss staden och hoppas något roligare.

5. Man biter ihop.


Kanske inte var något som lockade riktigt? Någon som har ett annat förslag?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kommer snart att få fly landet ett tag och hämta nya krafter och innan dess skulle jag rekomendera dig att söka ett nytt jobb och vänta tills du fått det. Sen kan du antingen bo kvar i lägenheten eller flytta till en annan lägenhet. Men fortfarande i Stockholm. Fast du är alltid välkommen i kalmar om du vill!

2009-06-09 @ 13:56:40
URL: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/
Postat av: Mimma

jo det iofs, alla skulle nog vara snygga efter så mkt bearbetning, får gå till en proffsfotograf hehe ;)

2009-06-09 @ 15:04:23
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0