I wanna take a ride on your disco-stick

Det blir Berns nästa helg också med flickorna. Tills dess är det en ny klänning och ett par riktigt heta skor som måste inhandlas. Längtar!

Snart ska jag åka till Jeanette och gå ut med hundarna.

Min mobilkamera är trasig, så nu måste jag lämna in min telefon för att sen åka och köpa en kamera på elgiganten. För jag har så överdrivet med pengar just nu, eller inte. Men inför usa resan måste jag ha en kamera, och till bloggen.

Min nya hookup låt är lady gaga med Love game

Ska ringa han och se om vi ska titta på Twilight idag, måste ju se den nu. Alla pratar om den, jag kan ju inte vara helt ovetande här. Sandrarekomenderar mig att inte se den för att jag tappar tron på verklig kärlek. Han sa att om jag inte gråter så är jag en okänslig person. (Mormor säger att jag är ful när jag gråter så jag kanske ska undvika det?) Eh vilken press för en film? Men vi får se om den är så fantastisk.. Musiken är ju de iaf.

Nej nu är Larry otålig så jag får klä på mig och åka nu..


(Kanske kan ha dessa nästa helg, Kenny sa att de är tantiga men jag kan nog göra dom till motsatsen)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0