Jag har gjort mitt livs "kap"


Jag handlade som vanligt i från ellos.se och de hade halva priset på deras "outlet". Jag köpte dessa skor ett par svarta och ett par pärlemovita. Kanske inte mina snyggaste skor, men helt okej och ha när man bara vill vara lite vardagsfin. Nu till det fantastiska. De kostade mig 22,50:-/st. Nej jag skrev inte fel. 2par skor för 45:- och jag skrev inte fel igen. Helt otroligt. Dom har tidigare kostat 300:-/st tror jag. Ja om jag bara änvänder dom en gång så gör det inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: Mother of 2

JAG VET! Jag såg dom också och tänkte att jag slår till men det glömdes bort!



ett KAP kan man lugnt säga!

2009-06-10 @ 14:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0