Love song

Onsdag torsdag och kanske fredag kommer jag vara ledig. Fantastiskt! Eftersom att jag inte har semester förens i augusti så kan det vara lite passande med en mini semester. Ingen aning vad jag ska göra riktigt, men mysa med nära och kära. Lite planer har jag väl. Imorgon ska jag och Jeanette äta frukost tillsammans (hon bakade bröd när jag pratade med henne idag, så jag bjöd in migsjälv) sen ska vi gå långpromenad med hundarna. Jag ska även träffa Madde som fyller år idag och gratta henne, och sen ska jag träffa Han innan Han åker till Grekland i två veckor på lördag. Så lite har jag väl och göra iaf. Klippa mig! Precis vad jag ska försöka göra också..

Jag och Han såg Twilight filmen, jag tyckte den var jätte bra, men jag vill ju bara se fortsättningen och ska behöva vänta i månader fram tills November månad när nästa kommer. Men jag har iaf bestämmt mig idag för att läsa boken. Den första alltså. För som om jag har förstått det rätt så står det om "bellas lulleby" i boken, med dom visar det inte i filmen. Så det blir till och läsa. Kan vara mysigt, jag läser ju nästan aldrig böcker, men när jag väl gör kan jag oftast inte sluta.


Twilight



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0