Måste-ha-begär

Higher And Higher SEK 499, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Min pappas flickvän Mina fick dom här skorna av mig när hon fyllde år nyligen. Hon har storlek 37 så när skorna kom hem till mig kunde jag inte riktigt prova dom eftersom jag har storlek 39-40. Men jag kan säga att de är svårt mycket snyggare i verkligheten än på bilden. Dessa skönheter är ett måste för typ alla. Speciellt mig haha.. Så om ni vill ha dom gå in på www.nelly.se och betala 499:- för dom. Men de är dom värda. Sjukt snygga!
Love Alexandra

Kommentarer
Postat av: Mother of 2

Alexandra! De har fått påfyllning! Storlek 39 e slut men 40 finns fortfarande kvar om du e sugen! Men skynda....de verkar gå åt!



Skorna är WOWA WUÌWAH! (Översättning: alltså WOW)

2009-06-09 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0