Ops! I did it again..

Higher And Higher SEK 499, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Okej jag har köpt ett par skor, till.. Men jag var ganska duktig för jag hade först lagt i en klänning och två par skor i "kassan", men den ångrade jag mig och tog bara skorna som är över på bilden. Duktigt va? Mina fick likadana i födelsedags-present och de är ännu snyggare i verkligheten!
Prislappen låg på 499:- sen tillkommer frakt som vanligt.
Så nu har jag ett par skor till helgens utgång! Jag har en klänning från ellos.se som jag ska försöka sy upp till helgen. Den är lite för lång för min smak haha..

Kommentarer
Postat av: Mother of 2

Mycket bra köp! Mycket bra!

2009-06-24 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0