So what we gon have dessert or disaster?

Ikväll ska jag träffa min kusin, hon ringde tillslut kl 23 igår kväll. Så vi ska väl sitta och snacka om livet problem och äta god mat. Ska bli mysigt, men sen ska hon till sin pojkvän. Kanske lika bra, för sist hon sov över blev Larry tokig varje gång hon skulle upp och kissa på natten. Han skällde som att någon bröt sig in i lägenheten. Men det är inte lätt för en liten nyvaken hund (som föriövrigt åt lilla fågeln igår, panik!) och veta om det är en tjuv eller en harmlös kusin.

Det känns lite illa att jag har haft på mig stövlar typ hela veckan, jag vill bara ha mina gladiator skor men vädret vill tydligen inte det. Så jag måste köpa ett par till. Dessutom är det så att jag måste kasta två par av mina stövlar, för dom klarar inte en säsong till. Hur mycet det än svider i mitt hjärta är det inte snyggt att ta fram sina gamla slitna stövlar i höst när alla andra går runt i nya fina. Nej det är inte okej.


(Jag gillar den här sjuka bilden av någon anledning)








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0