Välkommen Alexandra till ditt förvirrande liv, välkommen.

Varför känns det som att alla beslut jag fattar är förvirrande. Jag tänker igenom allt jag gör minst två gånger (om det inte handlar om shopping, för då tänker jag oftast inte alls) men endå så slutar det med att jag valde fel, att jag blir förvirrad, eller att det endå inte blir som jag tänkt mig. Varför är det så? Livsviktiga frågor som kärlek, karriär, vänner och familj, man tänker ju så det knakar. Eller är det bara jag? Jag kanske ska sluta tänka igenom allting hela tiden. Jag intalar migsjälv att när jag tänker igenom allt så sammarbetar min hjärna och mitt hjärta. Men FEL! Dom gör aldrig det, aldrig. Jag måste sluta tro det. Så om jag bara tänker igenom det en gång så kanske den ena eller den andra tar över?

Men då till den djupa frågan: Vad ska man lyssna på hjärnan eller hjärtat?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärnan.

2009-06-14 @ 05:20:40
Postat av: Alexandra

kiss, det gör du?

2009-06-14 @ 11:05:26
URL: http://alexandrahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0