Biofredag



Ikväll blir det mysig biofredag. Jag och Jeanette ska gå och se filmen "Dumpa honom" eller som den heter på engelska "He´s jus not that into you". Fjantig översättning, men jag tror att den kan vara bra. Nina säger  att den är bra så vi får hoppas på det. Undersökningar säger att romantiska komedier är skadligt för singlar för att det skapar en skev uppfattning om kärlek och relationer. Men de säger också att porr är skadligt för killar för att det skapar en skev uppfattning. Men jag orkar faktiskt inte bry mig. Den kärleken som jag kan tänka mig och ge upp mitt singelliv måste vara lika fantastisk som de är i filmerna, iaf till 80%.
Love/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0