Rea Rea Rea+Vacker man


Jag måste tyvärr säga att jag är en sucker på "The Hills" som går på MTV. Inte lättare är det att slita sig ifrån det egentligen ganska dåliga programmet när man ibland får se denna vackra karln. Justin Bobby. Så vill jag att min framtida man ser ut. Jag kommer aldrig att göra något dumt då!

Igår var jag inne i kanske ett av Stockholms sämsta centrum, nämligen Tyresö centrum. Eftersom att jag bor där så får man ju lov och kika in då och då. Men vi har en underbar butik som heter Belleshoes där. Och igår och kanske idag hade dom rea. Så alla stövlar kostade 199:- och pumps 99:-.
Jag köpte två par lågklackade ridstövlar, ett par i svart och ett par i brunt.
Det roliga var att jag inte visste om denna fantastiska rea så när jag provade ett par skor och frågade vad de kostade så trodde jag att hon sa 799:- Och detvar jag nöjd över, snacka om glad jag vart när jag fick höra att alla kostade 199:-

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av the hills? då ska du absolut kika in på min blogg :)

2009-03-18 @ 19:49:35
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0