Grattis grattis grattis till norge!!!



Mitt hjärta brister. Nästan alla mina skor (som finns i Kalmar alltså) är nerpackade i denna sopsäck och ska tillbringa hela sommaren och hösten utan mig i ett kallt och hemskt förråd. Jag mår så dåligt.



Det här är allt som får följa med till Stockholm. Ingenting med andra ord. De fula gympaskorna till höger ska dessutom inte med, de ska slängas men jag tänkte träna i dem tills att jag åker hem :)



Här har vi mina slitna vardagsskor som får följa med hem också men hur stor plats tar dem då? Ingen! Bootsen är ju inget att ha på sig i sommar men jag måste ju tänka på att jag kommer hem igen i december och då lär ett par converse inte vara att föredra. Det är verkligen jätte svårt att packa för ett halvår framåt. Hur ska jag kunna veta vilka skor jag vill ha på mig i november när jag inte vet vilka jag vill ha på mig imorgon? Tufft liv.

Love Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0