Ja nu har vi ju bestämt oss, jag och Sandra i det största landet med en bil.

Los Angeles


Las Vegas


Grand Canyon


Santa Barbara


Och sist San Francisco


Åh! Det kommer bli fantastiskt och jobbigt. Så mycket härliga människor vi kommer möta, så många vackra skor vi kommer se, så många timmar vi kommer sitta i bilen, så mycket vackra män, så mycket sol, så mycket allt. Vi åker ju till landet där allt är mycket. Avundsjuk någon? Haha, jag är så glad att vi får göra den här resan tillsammans. Älskar dig gumman!

Love Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

My love och jag älskar dig! Du fick mig precis att tänka lite positivare tankar! Jag längtar så mycket!!!

2009-05-15 @ 18:20:06
URL: http://shoesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0