Konsert ikväll!


Ikväll ska jag och min söta lillasyster gå och se Beyonce i Globen. Jag fick det i födelsedagspresent av henne, underbar 15-årig lillasyster man har va? Så jag tänker vara lite fräck och gå lite tidigare. Larry bara pip/skäller så jag tror att han är på min ide. Sen i juli ska vi gå och se Britney Spears, det kommer bli grymt! Konserter är roligare än vad man tror. Var i november på Slipknot tro det eller ej, men så var det. Och jag uppskattade den konserten!
Ha en trevlig kväll alla läsare så återkommer jag imorgon.
Love Alexandra

Kommentarer
Postat av: johanna

garderobsrensning i bloggen. kolla in!

2009-05-14 @ 09:51:02
URL: http://liveforfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0