Mina senaste inköp ifrån ellos.se

Ellos.se har nu upp till 70% rea på över 10.000 varor. Kan man låta bli och handla då? Nej.. Men jag tycker jag fyndade ganska bra? Behöver jag allt? Nje..


I år kommer jag använda baddräkt. Det kan faktiskt vara super sexigt! Om man har hennes kropp, men jag är inte sexig i bikini heller så detta blir nog bäst.
Hade kostat 199:- nu kostar den 79:-


Jag har letat efter en sexig trench och jag hoppas nu att jag hitta rätt.
Hade kostat 499:- kostar nu 449:-


Skön klänning att ha i sommar. Jag som inte tycker om lila så bra, köpte den faktiskt i lila.
Har kostat 349:- kostar nu 279:-

Ni trodde väl inte att jag beställt en massa saker utan att handla skor? Jag behöver lite färg på mig då jag oftast har svart på mig så jag tog vita (de var billigast också).
Har kostat 399:- kostar nu 159:-


2-pack trosa. Har kostat 139:- kostar nu 29:-
Så jag köpte 2st 2pack, det var så billigt..

Love Alexandra

Kommentarer
Postat av: Mother of 2

Me like! Trosorna ska nog beställas! Trenchen var jättefin men inget vidare fynd. Från 499 kr till 449 kr. Kom igen nu Ellos...

2009-05-15 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0