Pluggplugg

Goddag gott folk! Jag sitter just nu och trycker i mig chokladbollar gjorda på fiberhavregryn och lyssnar på Broder Daniels låt work och så gör jag en affärsplan. Håller just nu på att skriva om visionen, jag tänkte att jag kunde testa den på er så om ni gillar den eller inte let me know! Vore verkligen snällt om jag fick lite hjälp för det är inte det lättaste att skriva om ett företag som inte finns och kanske aldrig kommer finnas heller. Vi ska i korta drag starta ett eventbolag som innebär att vi ska koordinera event åt företag och privatpersoner med allt vad det innebär.

"Vi finns för att skapa de mest minnesvärda och betydelsefulla mötena mellan människor. Vi koordinerar mat, lokal, personal, gäster, underhållning och allt som kan tänkas vara nödvändigt för att en fantastisk upplevelse ska kunna utlovas. Genom vårt nära arbete med kunden skapar vi unika event helt efter de önskemål som finns. Genom att anlita oss säkerställs en extraordinär och exklusiv upplevelse som ingen är den andra lik."

Så vad tycker ni?

Love Love Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som skrivit det där?

2009-05-19 @ 20:37:50
URL: http://malinkolborn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag kan ju inte sno nån annans till skolan heller, de e ju fusk vet du väl!

2009-05-19 @ 23:31:07
URL: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0