Trä

Jessica Simpson: Genaviv från BRANDOS.se

Jessica Simpson: Genaviv



Dessa hittade jag när jag letade lite inspiration (alltså undvek att plugga) och jag gillar dem faktiskt. Undrar om Britney har gjort skor? Det verkar som att framtiden ligger i att kunna göra allt, eller i alla fall ha tillräckligt med pengar för att kunna göra allt. Nog om det, fröken Simpsons skor ovan kostar 1399 SEK.

Dags för kaffe och räkna lite budget. Föresten! Vem tänker anmäla sig frivillig till att gå på Britneys konsert i globen 13 juli? Biljetterna släpps 11 maj så snälla rå?

Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag!!!!

2009-05-08 @ 14:45:02
URL: http://shoesforlife.blogg.se/
Postat av: Mother of 2

Vet inte om min kommentar kom med för datorn ballade ur men jag skriver igen. Jag ska gå på Brittans konsert! BRITNEY BRITNEY BRITNEY! Hon e ju liksom vår tids Madonna! Kommer sitta framför datorn kl.9.00 den 11:e med telefonen i högsta hugg! Det här får man bara inte missa!

2009-05-08 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0