Walk




Ikväll gick jag och Matilda på promenad i våra klackar för att öva lite. Det gick så där skulle jag vilja säga. Mitt stora problem var för en gångs skull inte att jag fick ont, dessa var riktigt sköna faktiskt, däremot blev mina fötter väldigt blöta och gled runt så jag kände mig väldigt ostabil. Inte för att jag har något emot tåbira men jag brukar inte svettas sådär i andra skor, måste bero på materialet i sulan, hoppas det i alla fall! Någon som har något tips för hur man undviker svetten om man vill slippa ha strumpor på sig? Strumpor passar ju inte direkt i skor som de här...

Love Sandra

Kommentarer
Postat av: Killer Heels

Det här kanske är en dum fråga, men har du provat såna där antislip genomskinliga "kuddsulor" som man kan lägga in i skon?

2009-05-27 @ 09:21:29
URL: http://killerheels.devote.se
Postat av: Mother of 2

Blogga blogga blogga!



Vad e det som händer!? Jag har abstinens!!!

2009-06-03 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0