Alla klappar händerna för Alexandra!

Okej nu bloggar jag, ca hundra år senare. Men jag har inte haft kraft, insperation el lust. Pratade med Sandra igår och fick dåligt samvete för min dåliga uppdatering.

På lördag ska jag och tjejerna gå ut. Egentligen skulle vi ha gjort det förra helgen men halsflussen tog mig med storm så jag fick ligga hemma i sängen och läsa uppföljaren till Twilight. Blir väl till och börja läsa den tredje boken ikväll. Jag beskyller Loke och Sandra för denna Twilight besatthet som nu finns i min kropp och själ. Och Hjärt beskyller väl förmodligen mig för detta, så jag är inte helt oskyldig i det här dramat heller.

Nej nu kom ångesten..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag klappar som bara den!

2009-09-02 @ 18:35:18
URL: http://thesecretlifeofroxy.blogg.se/
Postat av: Joanna

Inte ett dugg oskyldig är du, du är ensam ansvarig för att jag dessutom började på tredje boken inatt fast jag var jättetrött :)

2009-09-07 @ 16:27:37
Postat av: Anonym

Kiss bloooooooooooooooogga.

2009-09-28 @ 00:26:32
Postat av: Anonym

Pff.

2009-09-28 @ 01:26:10
URL: http://lotusblommor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0